اخبار و رودیدادها
گرمای یک همدلی در اولین بارش برف امسال
خلاصه :
.
دوشنبه 16 آذر ماه 94 در حالی که به دلیل سرما و برف شدید، تردد به سختی صورت می گرفت اما شاهد حضور گرم و حداکثری مادران پایه هفتم در جلسه گروهی با دبیران بودیم.
در این جلسه که از ساعت 15 الی 17 طول کشید، ابتدا مدیر مقطع توضیحاتی راجع به دوران بلوغ نوجوانان، برگزاری جلسات دکتر خباز، سی دی های استاد تراشیون و جلسه گروهی که تشکیل می شود دادند سپس دبیران دروس ریاضی، عربی، زبان انگلیسی، ادبیات فارسی و علوم به همراه خانمها دادجو (مدیریت مقطع) و کرمی (مسئول پایه) در 6 گروه قرار گرفته و مادران با توجه به برگه های رنگی که به طور اتفاقی در ابتدای جلسه برداشته بودند، در این گروه ها به طور ثابت قرار گرفتند و دبیران به صورت چرخشی در کنار هر گروه از مادران، توضیحاتی در مورد نحوه ی تدریس، میزان مشارکت دانش آموزان در کلاس درس، مشکلات کلی دانش آموزان و توقعاتشان، دادند و مادران نیز با بیان مسائل، انتظارات، سوالات و دغدغه هایشان، به همفکری جمعی پرداختند.
امیدواریم این جلسه پاسخگوی سوالات مادران گرامی بوده باشد.
و من الله التوفیق
