اخبار و رودیدادها
با شاهزاده ی روم !
خلاصه :
.
فراغت بعد از امتحان یک موهبت ناب برای دانش آموز است که استراحتی پر نشاط و دورهمی پرخاطره ای را می طلبد.
این مجال حاصل شد ...
در آخرین روز امتحانات، هفتمی ها و نهمی ها به دیدن انیمیشن « شاهزاده ی روم » رفتند.
پردیس ملت، سینمایی بود که حضور دانش آموزان تزکیه را برای تماشای شاهزاده ی روم، شاهد بود. هر چند که عزیزان پایه هشتم زودتر از دیگران این کارتون ایرانی و پر نکته را دیده بودند.
ترم اول سال تحصیلی 94 به همین سرعت تمام شد...
به امید لحظات پر مهر تر و پر تأمل تر و موفق تر.
