اخبار و رودیدادها

دیوار بهاری


خلاصه :

.

در هفته پایانی اسفند و به بهانه ی سلام به بهار، دانش آموزان پایه هفتم با طراحی و کمک همکار گرافیست مدرسه، اقدام به زیباسازی دیوار راهروی طبقه اول کردند. این کار خلاقانه که با استفاده از دربهای بطری صورت گرفت علاوه بر دانش آموزان، همکاران و دبیران گرامی را هم علاقمند به مشارکت کرد و هر کس با چسباندن تعدادی سعی در همراهی با این طرح زیبا را داشت. البته به دلیل کمبود وقت ادامه کار به سال 96 موکول شد! و دانش آموزان گروه "حکمط" به خاطر این کار، موفق به دریافت کارت سه ستاره همیار طبیعت شدند. [gallery ids="3208,3210"]

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

دختران