اخبار و رودیدادها
پیام تبریک مدیریت دبستان تزکیه دو
خلاصه :
.
بسم الله النور
و
بسم الله الرحمن الرحیم
درست میانهی زمستان و سوز و سرما، بهار آمد و اینک ما شاهد شکوفه کردن دخترانمان بر درخت کهنِ عبودیت هستیم. درختی که هزار و اندی سال پیش، نهالاش را پیامبر مهربانیها ،در برهوت عربستان کاشت اما امروز شاخ و برگ آن سر از جای جای این کره خاکی بر آوردهاست . امروز و در سالروز فرخندهی میلاد پر برکتش نیز منت نهاده و عزیرانم را به نعمت هدایت منعم گردانیده. من نیز به سهم خود توفیق شما را از خدای خود مسئلت دارم و امید آن دارم که با استعانت از نماز و قرآن در این مسیر، مقاوم و منشا خیرات باشید. بهار زندگیتان بر شما و بر ما مبارک. و سلام بر کسی که راه هدایت را دنبال کند.
ازهار السادات مرعشی
دیماه هزار و سیصد و نود و سه
مصادف با ربیعالاول هزار و چهارصدو سی و شش
