اخبار و رودیدادها

بازدید مدیران مدارس غیر دولتی عراق از دبستان


خلاصه :

.


به گزارش تزکیه ، روز چهارشنبه پانزدهم بهمن ماه ، موسسه فرهنگی آموزشی تزکیه میزبان جمعی از موسسین و مدیران مدارس غیر دولتی از کشور عراق بود.
در این بازدید مدیران و موسسین مجتمع آموزشی پسرانه-دخترانه غیردولتی تکامل، مدرسه متوسطه کوثر ، مدرسه امام علی (ع) و مدرسه قرآن کریم حضور داشتند. این مدارس در هر سه شهر بغداد، نجف و کربلا شعبه دارند.

در این بازدید که از ساعت 9 صبح الی 3 بعد از ظهر ادامه داشت میهمانان در ابتدا با خوش آمدگویی (زبان عربی ) دانش آموزان مقطع متوسطه اول ، به کارگاه دانش آموزان این مقطع دعوت شدند و از نزدیک با پروژه های مهارت های زندگی  و کارهای دستی دانش آموزان آشنا شدند.در این کارگاه روش های آموزشی در مقطع متوسطه اول ، اهداف دروس مهارت های زندگی و مسائل سن بلوغ بیان شد.

در ادامه ی این کارگاه دانش آموزان پایه هشتم با ارائه ی سمیناری پرده از واقعیت اصلی داستان یازدهم سپتامبر برداشتند و فیلم مستند "آخرین نفری که اخراج شد" پخش شد.


در ادامه میهمانان عراقی از مقطع پیش دبستان بازدید کردند . بازدید از مقطع پیش دبستان با هدف آموزش و ارائه ی روش های آموزشی ، نمایش کارهای دستی و آموزش های همراه با بازی نوآموزان در مقطع پیش دبستان انجام شد و کلیپ برنامه ی محرم نوآموزان پیش دبستان نیز به تصویر کشیده شد.

مدیران و موسسین مدارس عیردولتی عراق ضمن بازدید از کلاس های درس مقطع دبستان تزکیه با روش های آموزشی این مقطع نیز آشنا شدند و از تمامی فضاهای آموزشی و فرهنگی مقطع دبستان بازدید به عمل آوردند.

در پایان این مراسم میهمانان از نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دانش آموزان دوم و سوم دبستان تزکیه بازدید بعمل آوردند. این نمایشگاه هفدهمین نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزان دبستان تزکیه می باشد که با دعوت از اولیا دانش آموزان همراه است و میهمانان عراقی تزکیه نخستین بازدید کنندگان از این نمایشگاه بودند . بخشی از تصاویر این نمایشگاه در گالری تصاویر مطلب ذیل می باشد.


لازم بذکر است این بازدید با هماهنگی موسسه نور مبین و تحت پوشش مدرسه هدایت میزان با هدف نقش محوری معلم راهنما، تشکل های دانش آموزی،اردوهای مهارتی ، روش های نظارت بر عملکرد دانش آموز، بازی های آموزشی مهارت های زندگی، ارزشیابی صحیح و تنظیم کارنامه های متناسب با آن ، همراهی والدین با مدرسه ، فعالیت های فوق برنامه مهارتی-هنری، کار گروهی و روش های تکنولوژی آموزشی می باشد.

 

 

اخبار مرتبط


بازدید مدیران عراقی از مدارس ایران+تصاویر(فرهنگ نیوز)

بازدید جمعی از مدیران مدارس غیر دولتی عراق از موسسه فرهنگی تزکیه(فارس نیوز)

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

دختران