اخبار و رودیدادها

جلسات آموزشی کیفی زبان


خلاصه :

.

 

گروه زبان دبستان تزکیه در راستای ارتقای سطح علمی و کاربردی معلمان زبان به طور هفتگی جلسات آموزشی کیفی زبان برگزار می کند و کتابی علمی و آموزنده با عنوانClassroom  Connectionرا مورد بررسی و تحلیل قرار میدهد، راهکارهای ارائه شده در کتاب در این هفته این بود که از افراد متخصص در مشاغل گوناگون دعوت کنید تا دانش آموزان در تعاملی رودر رو سوالات خودشان را از آن فرد بپرسند و در صورت امکان بخشی از کار را به طور عملی نشان دهد با توجه به اینکه یکی از اهداف کلاس های زبان تقویت مهارت گفتاری است، متخصص هررشته ای که دعوت می شود باید مسلط به زبان انگیسی باشد.

سه شنبه مورخ 93/11/7 خانم اسماء جمالی ، نقاش کارشناس ارشد رشته ی نقاشی از دانشگاه تهران و مدرس رشته نقاشی های رنگ روغن، آب رنگ و .... در کلاس خانم الهام عبادی (مدرس کلاس لاله Tulip) حاضر شده و وسایل کار خود را برای دانش آموزان نمایش داده و معرفی کردند. ایشان به انگلیسی توضیح دادند و دانش آموزان به انگلیسی سئوالات خود را پرسیدند. بخشی از کلاس به فعالیت عملی گذشت وبا استفاده از جملات، کلمات و دستورالعمل های انگلیسی، خانم جمالی نحوه به تصویر کشیدن گلدانی را به دانش آموزان آموزش دادند.

در پایان دانش آموزان سپاس و قدردانی خودرا در قالب نامه های انگلیسی که برای ایشان نوشته بودند به ایشان تقدیم کردند و در محیطی مفرح لذت کاربرد زبان انگلیسی را در فضایی متفاوت تجربه کردند.

 

 

 

 

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

دختران