اخبار و رودیدادها

در دبستان

در واحد فرهنگی  دبستان تزکیه چه می گذرد؟؟؟


خلاصه :

گزارشی از فعالیتهای فرهنگی دبستان تزکیه سال تحصیلی ۴۰۰-۹۹

خبرنگار دبستان تزکیه این بار نزد معاونین فرهنگی و آموزشی دبستان رفت تا فعالیتهای فرهنگی دبستان را در فضای مجازی از زبان خودشان توضیح دهد.

خانم ها عابدینی منش و گودرزی عزیز  ما شنیده ایم شما تدابیری برای فعالیتهای فرهنگی در فضای مجازی اندیشیده اید به همین دلیل می خواهیم برای دوستانمان  فعالیتهای فرهنگی را در سال تحصیلی جدید توضیح دهید.

خانم عابدینی منش در ابتدا با این شعار دبستان که ما معتقدیم تزکیه مقدم بر تعلیم هست توضیحشان را شروع کردند.

در روند برنامه ریزی برای فعالیتهای فرهنگی سال جدید، ما باید تدابیری می اندیشیدیم تا بتوانیم تعامل خودمان را با دخترانمان داشته باشیم  چون دوست نداشتیم فاصله ای که بخاطر مجازی شدن مدارس بوجود آمده در کار ما و رشد فرهنگی دخترانمان خللی ایجاد کند.

پس باید کاری می کردیم تا همه سلایق دخترانمان را درنظر بگیریم به همین دلیل در صدد ایجاد سرزمین هایی با عناوین مختلف شدیم که  تا دخترانمان با توجه به علاقه خود در آنها عضو شوند و با رعایت قوانینی که در سرزمین وجود دارد فعالیت خود را آغاز نمایند.

 برای اینکه دخترانمان با اهداف و روند فعالیت آشنا شوند در روز 11 شهریور، در سامانه برای هر پایه به صورت جداگانه توضیحاتی داده شد و همچنین دفترچه توضیح در کانالها قرار گرفت تا با مطالعه آنها و مشورت با اولیا شان در سرزمین ها عضو شوند.

بعد از عضو شدن در سرزمین های ( قرآن، کتابخوانی و قصه گویی، نشریه، سرود و تواشیح، بازی، کاردستی و آشپزی) از نیمه شهریور ماه فعالیتها شروع شده است.

و مسئولین فرهنگی ما با توجه به اهداف و قوانینی که در سرزمین ها وضع کرده اند به فعالیت خود و تعامل با دانش آموزان می پردازند.

در ادامه خانم گودرزی گفتند:

برای اجرای مناسبتها  نیز ما امسال با توجه به شرایط ، وبینارهایی را با مشارکت خانواده و دخترانمان به صورت حضوری / مجازی در نظر گرفته ایم.

همچنین فعالیتهای ویژه فرهنگی (جشن عبادت، جشنواره ها و مسابقات) نیز مانند روال سالهای گذشته برگزار می گردد. که با توجه به شرایط پیش آمده بصورت حضوری و مجازی برنامه ریزی شده است.

برای انس بیشتر دخترانمان با نماز و افزایش مهارت میان فردی در خانواده و اجتماع با اساتید مجرب مشورت شده است که در آینده ای نزدیک بنا به شرایط به سمع و نظر شما عزیزان می رسد.

در انتها خانم گودرزی گفتند نکته مهم برای اجرای فعالیتهای فرهنگی امسال با توجه به شرایط پیش آمده ، نیاز ما به همراهی بیشتر خانواده ها ست.

از  این دو بزرگوار و مسئولین فرهنگی به خاطر زحماتی که کشیدند تشکر کرده و از خداوند منان  توفیق بیشتر خدمت به دختران این سرزمین  برایشان خواستاریم.

 

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

دختران