اخبار و رودیدادها

دهه فجر در دبستان...


خلاصه :

برگزاری جشن میلاد خانم حضرت زهرا(س) و دهه فجر در ۵ روز متوالی 

شور و حال عجیب دختران و مادران دبستان تزکیه ما را بر آن داشت تا نزد مسئولین فرهنگی رفته و از آنها در مورد فعالیتهای دهه فجر و اهدافشان بپرسیم.
بعد از سلام و احوالپرسی از همکاران فرهنگی خواستیم تا برایمان از این روزهای به یادماندنی بگویند.
حالا با هم همراه می شویم با صحبتهای مسئولین فرهنگی دبستان...

در روند برنامه ریزی این ایام، باید تدابیری می اندیشیدیم که بتوانیم هم به هدف مون که شناخت الگوی صحیح و نقش زن پس از انقلاب اسلامی بود برسیم هم بتوانیم در این شرایط کرونایی، جشنی را برگزار کنیم تا حال همه دختران و مادرانی که امسال پا به پای معلمان زحمت کشیده بودند خوب شود.
بعد از بررسی ها تصمیم گرفتیم برای هر پایه یک روز را اختصاص دهیم و برنامه جشن را در دو فضای حضوری و مجازی تدارک ببینیم و دخترانمان در پایه خود، رادیو تزکیه را اجرا کنند.
برنامه هایمان را با زنگ انقلاب در روز 12 بهمن شروع کردیم. به یاد همه سالهایی که لحظه ورود امام عزیزمان به میهن شان را در مدرسه جشن میگرفتیم در اسکای روم دور هم جمع شدیم با هم سرود خمینی ای امام را خواندیم و دوستان شورای دانش آموزی عهدنامه خود را با امام امت وشهدا قرائت کردند.
روز 13 بهمن در کنار دختران پایه اول به جشن و شادی نشستیم. شاید باورش برای خود ما سخت بود که در فضای مجازی دخترانمان آنقدر بزرگ شده بودند که رادیو تزکیه را خودشان اجرا کردند و ما با افتخار در کنارشان ایستادیم  و با شادی شان در مولودی ولادت حضرت زهرا س همصدا شدیم....
روز 14 بهمن همراه دخترانمان در پایه دوم بودیم که بعد از اجرای خوب رادیو تزکیه همه با هم به سخنان خانم دباغ( یادگار مادر انقلاب سرکار خانم مرضیه حدیدچی(دباغ)) گوش فرا دادیم و متوجه شدیم امنیت و آزادی امروز ما مدیون زنان و مردانی ست که از همه چیز خود گذشتند....
به روز 15 بهمن رسیدیم روزی که از ابتدای سال منتظرش بودیم تا دخترانی که امسال مهمان خاص خداوند شده اند را در کنار خود ببنیم و به تکلیف رسیدنشان را تبریک بگوییم.
دخترانمان بعد از خواندن نماز جماعت و سرود، وارد جشن شدند. از خاطرات مدیر مجتمع جناب آقای شجاعیان شنیدند و نمایش و سرود خود را در رادیو تزکیه اجرا کردند.
به رسم هر سال و به یاد برنامه فجر مجتمعی روز جمعه 17 بهمن در تپه ی شهدای شهرک شهید باقری با همه اعضای خانواده تزکیه برای تجدید پیمان با امام و شهدا دور هم جمع شدیم و سرود سرفراز باشی میهن من... را خواندیم تا یادمان نرود چه بهایی پرداخته شده تا الان ایران سرزمین من باقی بماند.
با ورود دوستان پایه چهارم در روز 18 بهمن مدرسه جانی دوباره گرفت. دخترانمان با اجرای خوبشان در رادیو تزکیه و تقدیر از مادران گرانقدرشان باعث شدند ما باری دیگر از داشتن همچین دخترانی بر خود ببالیم ...
اجرای خوب دختران پایه پنجم در روز 19 بهمن و توانمندی هایشان دیدنی بود. مدیر دبستان از خاطراتشان در این 5 سال گفتند و اینکه چقدر دخترانمان بزرگ شده اند.
حسن ختام این 5 روز را در صحبتهای خانم دباغ یافتیم که ما رسالتی عظیم بر دوش داریم....
و با توجه به سخن رهبر کبیر امام خمینی (ره) که سربازان من در گهواره هستند... از دخترانمان خواستند که سربازی هوشیار و معتقد باشند.....

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

دختران