اخبار و رودیدادها

نخستین سامانه بیمه نوروزی سفر در بستر تلفن همراه


خلاصه :

.

عضو هیات مدیره و معاون طرح و برنامه شرکت بیمه ایران با بیان اینکه این طرح باهدف توسعه فرهنگ بیمه و بهره مندی سراسری برای هموطنان اجرا شده است، افزود:‌ دارندگان خطوط ارتباطی ایرانسل می توانند با پرداخت یک هزار و ۸۲۰ ریال شامل هزینه بیمه نامه، اپراتوری و مالیات بر ارزش افزوده از خدمات این بیمه نامه تا سقف تعهدات ۱۰۰ میلیون ریال به مدت یک ماه بهره مند شوند.

اکبرافتخاری با اشاره به اینکه دراین طرح از کانال های جدید ارتباطی برای فروش این بیمه نامه استفاده شده است، تصریح کرد: استفاده ازکانال های جدید ارتباطی با هدف فروش بیمه نامه ازطریق مبادی الکترونیکی و آسان از مدت ها پیش در دستورکار بیمه ایران قرارگرفته است و امروز نمونه‌ای از آن رونمایی شد.

وی درباره پوشش های بیمه نامه حوادث نوروزی برای بیمه گذاران، گفت: پوشش های این بیمه نامه شامل حوادث‌ جرح،فوت و‌نقص عضو تا سقف ۱۰۰ میلیون ریال است.

عضو هیات مدیره بیمه ایران با بیان اینکه این بیمه نامه محدودیت زمانی ندارد اظهارداشت:‌درهمین راستا بیمه گذاران می توانند مستندات خود را درمحل وقوع حادثه ویا درمحل سکونت خود به شعب بیمه ایران ارائه کرده و از خدمات این بیمه نامه بهره مند شود.

وی درباره استقبال دارندگان خطوط ارتباطی از این طرح نیز تصریح کرد: با توجه به قیمت نازل این بیمه نامه و تعدد سفرهای نوروزی، پیش بینی می کنیم از این طرح استقبال خوبی شود.
معاون طرح و برنامه بیمه ایران ادامه داد: دارندگان خطوط ارتباطی ایرانسل همچنین با دراختیار داشتن اطلاعات کامل سجلی اعضای خانواده و یا دوستان خود شامل نام ونام خانوادگی،شماره شناسنامه و کد ملی می توانند این بیمه نامه را برای آنان نیز خریداری و به آنان هدیه کنند.
همچنین عضو هیات مدیره و معاون فنی بیمه ایران نیز در مورد این بیمه نامه گفت:‌ این بیمه نامه از ۲۵ اسفندماه سال جاری تا ۲۵ فروردین ماه سال ۹۴ اعتبار دارد و علاقه مندان به بهره مندی از این بیمه نامه می توانند از ۲۵ اسفندماه تا ۵ فروردین نسبت به خریداری آن اقدام کنند.


محمد حیدری ادامه داد:‌ برای خرید این بیمه نامه کافی است کد دستوری #۹۹۹* شماره گیری شود سپس با واردکردن اطلاعات فردی که قراراست بیمه نامه به نام او صادر شود این بیمه نامه را خریداری کنند.
عضوهیات مدیره بیمه ایران با بیان اینکه فهرست کامل بیمه گذاران ازطریق وب سایت بیمه ایران به نشانی iraninsurance.ir ‌ برای عموم قابل دسترسی است، تصریح کرد:‌ بیمه گذاران با مراجعه به این وب سایت می توانند از خرید خود اطمینان حاصل کنند همچنین درصورت نیاز به اطلاعات تکمیلی می توانند از طریق سامانه ۰۹۶۶۸ این اطلاعات را ازکارشناسان این مجموعه دریافت کنند.
مدیرعامل ایرانسل نیز قبل از تبادل تفاهمنامه همکاری با بیمه ایران گفت:‌ پیش ازاین ارائه خدمات بیمه ای ازطریق تلفن همراه امکان پذیر شده اما به این گستردگی نبوده است. علیرضا قلمبردزفولی با مثبت ارزیابی کردن این تفاهمنامه و اعلام آمادگی این شرکت برای افزایش سطح تعاملات با بیمه ایران، اظهار داشت: خوشبختانه تعامل ما با بیمه ایران درحال افزایش است درهمین راستا کارگروهی در دو مجموعه ایجاد شده و بر روی طرح های جدید که قابلیت عرضه ازطریق تلفن همراه را داشته باشند، همفکری می کنند.
وی ابراز امیدواری کرد: درسال آینده بتوانیم سایر خدمات بیمه ای را از طریق این اپراتوردراختیار بیمه گذاران قراردهیم.

 

 

 

 

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

دختران