اخبار و رودیدادها
تقدیر مدیران عضو کانون مدارس اسلامی از مدیریت سابق منطقه ۲ آموزش و پرورش شهر تهران
خلاصه :
.
این برنامه روز سه شنبه بیست و ششم تیرماه در سالن جلسات مجتمع فرهنگی آموزشی با حضور مهندس فرشیدی -دبیر کانون مدارس اسلامی- و مدیران مدارس میزان،تزکیه، امام صادق (ع)، معلم و برخی مدیران مدارس اسلامی شهر تهران برگزار شد.
در این نشست ضمن تقدیر از خدمات مدیریت جهادی دکتر کوهستانی-مدیریت سابق آموزش و پرورش منطقه2 شهر تهران- از استعفای ایشان اظهار تاسف شد.
