فرهنگی

به مناسبت آغاز سال تحصیلی

بوی ماه مهر


خلاصه :

دانش آموزان عزیز سال تحصیلی جدید مبارک

رهبر انقلاب : ""هدف از تربیت دانش‌آموز، از آمدن این دانش‌آموز به مدرسه، به دبستان یا دبیرستان، صرفاً این نباشد که بخواهد درس یاد بگیرد. مهم‌تر از علم‌آموزی یا لااقل در حدّ علم‌آموزی این است که او احساس هویّت بکند، یک انسان باهویّت ساخته بشود در اینجا که هویّت ملّی و احساس اعتماد به نفْس ملّی پیدا بکند و کودک ما از عمق جان، با افتخارات کشور آشنا بشود؛ این چیزی است که امروز وجود ندارد. "  بیانات در دیدار معلمان ۱۴۰۱/۰۲/۲۱

 

مهر، ماه مهربانی مهتاب است؛ ماه میزبانی نیمکت هاي‌ عاشق درس و مدرسه، ماه شکوفایی نیلوفران در دعای نم نم باران هاي‌ عاشقانه پاییز. مهر، ماه مدرسه است.

سال تحصیلی که آغاز می شود، همه ی آبشارها با کودکان کلاس اولی، صدای آب را می‌ کشند و بادها، صدای ابرها را با باران بخش می‌ کنند.

نسیم، عطر پرواز را از سطرهای مقدس کتاب ها، همراه با صدای کودکان سر خوش مدرسه، به آسمان هفتم می رساند. فرشته ها از پشت پنجره هاي‌ کلاس سرک می کشند به تماشای کودکانی که مشتاق ؛ به درس هاي‌ معلمی که زندگی رابه آنان می آموزد، گوش سپرده اند. هوا دراین فضای مقدس نفس می‌کشد تا خوشبو شود.

 

 

موسسه فرهنگی اموزشی  تزکیه ، آغاز سال تحصیلی 1401-1402 را به تمامی دانش آموزان ، اولیا محترم و معلمان دلسوز تبریک عرض می نماید .

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

دختران