آموزش و مقالات

سفر به کاشان ونطنز

اردوی راهیان پیشرفت و امید


خلاصه :

#فرق_ما با بقیه اینه که سلاحامون بازدارنده هست نه ویران کردن خونه های مظلومین

 

امیدوارم که با دیدن بخش کوچکی از ایران_قوی حال دلتون خوب خوب باشه. عزیزانم، باید امروزتون با دیروزتون کلی فرق داشته باشه.الان تک تک شما مسئولیت انتقال پیام هایی که تو این دو روز شاهدش بودید رو دارید.
فرق_این_اردو با خیلی از اردوهایی که رفتید اینه که وقتی کسی بهتون میگه ما خیلی عقبیم سرتونو بالا بگیرید و بگید، بستگی داره عقب موندن رو تو چه چیزی بدونید؟
ما_قوی_هستم چون جزء چند کشور اول جهانیم که انرژی هسته ای #صلح_آمیز داریم و بابتش هم کلی جوون نخبه ازدست دادیم و خیلی هاشون هم گمنامند و دارن به وظیفه شون عمل می کنن.
ما تونستیم با موشکی که هم امنیت کشورمون رو تأمین کرده و هم جلوی گزافه گویی دشمنامون رو گرفته، #ماهواره هامون رو در مدار زمین قرار بدیم.

#فرق_ما با بقیه اینه که سلاحامون بازدارنده هست نه ویران کردن خونه های مظلومین
ما با همین موشک هامون، باعث شدیم امنیت کشورمون رو تأمین کنیم تا بتونیم تو #سایه_همین_امنیت ، تو پزشکی، نانو، واکسن سازی، ساخت تجهیزات پزشکی ، داروسازی و .... به جلو حرکت کنیم.#پهپادهامون که با مهندسی معکوس دانشمندان همین آب و خاک در صنعت، نظامی، امنیت، کشاورزی، هواشناسی و ... شبانه روز در حال انجام وظیفه اند.
پس الان_وقتشه که بگیم خدا رو شکر که روزیمون شد از نزدیک شاهد زحمات سربازان گمنامی باشیم که در نهایت خلوص، اسباب امنیت مارو فراهم می کنن. و با خدای خودمون عهد می بندیم که برای کشورمون سربازی باشیم که بتونیم اثرگذار باشیم.
 

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

دختران