آموزش و مقالات

راهنمای شرکت در آزمون آنلاین ورودی مقاطع


خلاصه :

.

با سلام
 به اطلاع اولیاء محترم و داوطلبین عزیز می رساند ، با توجه به شرایط موجود و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی جهت حفظ سلامتی دخترانمان ، آزمون ورودی بصورت آنلاین در موعد مقرر از طریق سامانه یکپارچه تزکیه ، برگزار می گردد. 
نکات و راهنمای شرکت در آزمون آنلاین ورودی مقاطع به شرح زیر است :

  1. با توجه به اینکه ، آزمون به پنل کاربری دانش آموز اختصاص می یابد ، با استفاده از نام کاربری (کدملی) و گذرواژه دانش آموز، آزمون قابل مشاهده خواهد بود.
  2. پیش از برگزاری آزمون ،  از سلامت سیستم خود (گوشی تلفن همراه ، تبلت ، لپ تاپ  و یا کامپیوتر شخصی ) به لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری اطمینان حاصل نمایید.
  3. پیش از زمان برگزاری آزمون ، اتصال و کیفیت و سرعت اینترنت خود را بررسی نمایید .
  4. برای جلوگیری از اختلال در روند برگزاری آزمون تمهیدات لازم ( مانند اینترنت ، مرورگر و سیستم جایگزین ) را در نظر داشته باشید تا در صورت بروز مشکل از روش های جایگزین استفاده نمایید.
  5. چنانچه پیش از زمان آزمون به سامانه و صفحه آزمون های من وارد شده اید ، جهت شرکت در آزمون ، صفحه خود را Refresh نمایید و یا کلید F5 را فشار دهید.
  6. در زمان برگزاری آزمون ، به تعداد کل سوالات ، تعدادسوالات و  زمان  باقی مانده تا پایان آزمون توجه نمایید .
  7. چنانچه مدت زمان آزمون پایان یابد ویا برروی دکمه خروج و یا پایان آزمون کلیک نمایید ، امکان بازگشت مجدد به آزمون وجود ندارد .
  8. پس از اطمینان از جواب هر سوال ، پاسخ را در هر مرحله وارد و از وارد کردن پاسخ سوالات به صورت کلی پرهیز نمایید و یا پیش از آن صفحه خود را Refresh کنید.
  9. برای پاسخگویی به سوالات تستی ، پس از حصول اطمینان ، گزینه نهایی را انتخاب و از تغییر مکرر گزینه ها اجتناب نمایید .
  10. پس از پاسخگویی به سوالات آزمون ، جهت اتمام ، بر روی گزینه پایان آزمون و سپس خروج کلیک نمایید .
  11. چنانچه از گوشی تلفن همراه و یا تبلت برای شرکت در آزمون استفاده می نمایید از گزینه Desktop Site جهت Load و Refresh کامل صفحه استفاده نمایید.

گام دوم
گام اول

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

دختران